Invitation til Langesø-Egnens Rideklub’s ridelejr 2021 🤩

Så er det igen tid til LSR’s weekendridelejr, for medlemmer af LSR.
Det foregår fra lørdag den 21. august kl. 8.00 (hvor vi spiser morgenmad) til søndag den 22. august kl. 14.00 (hvor deltagerne SKAL hentes).

Ridelejren giver mulighed for at hygge sig med hestene og de andre deltagere. Der bliver slået telte op i ridehuset, hvor vi skal sove. Sørg for at have varmt tøj med, da det godt kan blive lidt koldt.
Alle er velkomne til at deltage, hvis deltageren selv kan børste tænder, gå på toilettet (også om natten) samt lægge sig til at sove når der bliver bedt om det. Imellem de forskellige aktiviteter, både med og uden hest, er der frirum, hvor deltagerne kan lave det de har lyst til. Dette betyder at vi ikke hele tiden ved præcis hvor deltagerne opholder sig.

For at vi har en mulighed for at håndtere eventuelle konflikter, vil mobiltelefoner blive indsamlet inden aftensmaden og udleveret igen næste morgen. I det tidsrum hvor deltagerne er uden mobiltelefoner kan Adie (51 21 23 21) og Lena (23 62 75 00) kontaktes. Ved spørgsmål i løbet af dagen kan disse numre også bruges.

Som deltager til ridelejren skal du medbringe:
– Rideudstyr
– Sovepose/dyne/ekstra tæppe
– Liggeunderlag/lav luftmadras
– Toiletgrej
– Tøj til varmt, koldt samt vådt vejr
– Evt. penge (slikbod) Maks. 30 kr.
– Lommelygte

På grund af heste, telte, voksne samt generelt plads, er der en grænse på max. 25 personer. Pladserne tildeles efter først til mølle princippet. Det koster kr. 375,- der skal betales ved tilmelding.

Tilmeldingen skal foregå på blanket (ligger i ridehuset) og betalingen afleveres i en kuvert mrk. ’Ridelejr’ i stævneudvalgets postkasse i ridehuset. Eller betaling via MobilePay 49758 (med tekst ridelejr og navn på deltager) Sidste frist for tilmelding er 13. august 2021.

Vi glæder os til at se dig 😊
Bestyrelsen, Langesø-Egnens Rideklub