Skriv for en dommer kursus
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Kurset er for alle, der har lyst til at lære noget eller lære endnu mere om dressurridning og stævneafvikling, og måske har mod på at hjælpe sin rideklub med afvikling af stævner.

Erfaring er ikke nødvendig, man skal bare kunne skrive i hånden.

INFO OM KURSET:

Dressurdommer Gunilla Nyman, vil give en generel indføring i, hvad det vil sige at skrive for en dressurdommer. Do’s and don’ts og tips og tricks.

Efter lidt teori vil vi alle få mulighed for at være skrivere for Gunilla, mens hun

dømmer 2 ekvipager.

Vi evaluerer sammen og får en snak om, hvad der er svært, og hvad der er vigtigt at fokusere på.

Vi lærer også at lægge det hele sammen, så vi kan præsentere en færdig protokol/kritik som ved et rigtigt stævne.

Ingen får jeres protokol at se, så man kan skrive forkert, grimt, ulæseligt eller tegne sig igennem.

Det vigtigste er, at vi får mulighed for at prøve kræfter med skrivearbejdet, udvide antallet af hjælpere til vores ridestævner – og have en hyggelig og lærerig aften.

HVOR:

Langesø-Egnens Rideklub (LSR) torsdag den 24. oktober kl. 19:30 - ca. 21:00 i caféen/rytterstuen.

PRISER:

Det er GRATIS for medlemmer som ikke-medlemmer at deltage på kurset.

TILMELDING:

Tilmelding på klubbens hjemmeside lsr-rideklub.dk under aktiviteter og på kurset, eller via sms 4126 6323 til Linda, senest tirsdag 22. oktober.

FORPLEJNING:

Caféen er åben på dagen fra 18:00-19:15. Der kan købes store hjemmelavede sandwich med kylling/bacon eller vegetar sandwich med ”schnitzel” til 55 kr. pr. stk.

Tryllegryden er også tændt, så man kan købe pommes frites, pommes + nuggets/falafel.

Man skal bare have tygget af munden og være klar kl. 19:30.

Sandwich skal forudbestilles på tlf. 4126 6323 eller her på eventet - også senest tirsdag 22. oktober.

22.10.2024
24.10.2024 kl. 19.30 - 24.10.2024 kl. 21.00
LSR
0,00 kr.