Info vedr. afhentning

Her kan du købe facilitetskort for 6 måneder til LSR. Det er et engangskøb og du skal derfor købe nyt facilitetskort efter de 6 måneder.

Vælg blot herunder, hvor mange heste der skal købes facilitetskort til.

Facilitetskort 6 måneder | 1 hest
Beskrivelse

For at kunne benytte Langesø-Egnens Rideklubs ridehus og baner, skal der købes facilitetskort, og rytteren skal have gyldigt medlemskab (betalt kontingent).

Prisen er for 1 hest i 6 fortløbende måneder fra købet. Facilitetskortet skal fornyes efter de 6 måneder hvis man ønsker at fortsætte.

Facilitetskort 6 måneder | 2 heste
Beskrivelse

Prisen er for 2 heste i 6 fortløbende måneder fra købet. Facilitetskortet skal fornyes efter de 6 måneder hvis man ønsker at fortsætte.

Facilitetskort 6 måneder | 3 heste
Beskrivelse

Prisen er for 3 heste i 6 fortløbende måneder fra købet. Facilitetskortet skal fornyes efter de 6 måneder hvis man ønsker at fortsætte.