Støt din rideklub - Dressur kursus v. Tine Thrane
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Caféen er åben på dagen, hvis du vil købe noget at drikke eller spise.

Vi er så heldige at Tine Thrane, har tilbudt at lave et støt din rideklub dressur kursus på LSR.
Det koster 250 kr./ekvipage for 30 min. at tilmelde sig, pengene går ubeskåret til LSR
Tine kan undervise på alle niveauer, om du ønsker undervisning i dressur eller program er op til dig.
Der er plads til 12 ryttere, vi håber at se så mange som muligt til en hyggelig dag.

INFO OM DRESSUR KURSUS:

Torsdag den 17. oktober kan du komme til programtræning eller undervisning ved

Tine Thrane indendørs i vores ridehal.

Tine har uddannet og startet flere heste i intermediær. Hun har undervist i 40 år. Hun har haft pony ryttere med til DM, NM og EM. Hun rider selv pt. to hjemmeavlede M heste.

Det foregår sådan, at du har 25-30 minutter, hvor du kan ride program med efterfølgende gennemgang og gentagelse af enkelte øvelser, eller undervisning i hele tidsrummet.

Du skal være opvarmet og klar til enten program eller undervisning, når din halve time starter.

PRISER:

Det koster 250 kr. pr. ekvipage for 30 min. (medlemmer som ikke-medlemmer), som går ubeskåret til LSR.

TILMELDING:

Du tilmelder dig her på eventet eller på SMS til Linda tlf. 4126 6323, skriv gerne et notat om ønsket starttid. Tiderne meldes ud dagen før eller når alle 12 pladser er besat.

Tilmelding er bindende og gebyr opkræves i forbindelse med tilmelding.

Vi håber at se dig i efterårsferien.

1727191491038.png

16.10.2024