LSR første månedsbrev
Kære medlemmer

Alle medlemmer af LSR, modtager dette første månedsbrev. Hvis du fremadrettet ønsker at modtage månedsbrev fra LSR, skal du aktivt tilvælge "nyhedsbrev" på din profil. Ønsker du ikke nyhedsbrev kan du afmelde på din profil eller i bunden af mailen, hvis du ved en fejl er blevet tilmeldt.

Husk at tilføje vores nye mailadresser til dine kontakter, så vi ikke havner i spam-mappen.
Vores mailadresser er: kontakt@lsr-rideklub.dk , kasserer@lsr-rideklub.dk og staevne@lsr-rideklub.dk
1727191931597.png

Aktiviteter i september
Ridelejr 31.-1. september
Vi siger tak for en dejlig ridelejr, med højt humør og dejligt vejr. Tusinde tak for lån af jeres skønne børn, det var en fest at have dem.
Årets ridelejr bød blandt andet på strigle og udklædnings konkurrence, ø'en rundt på hesteryg, snobrød over bål, bage hestegodbidder, pudsning af udstyr, ponygames med udklædning, god mad og filmhygge med snolder.
Tak til Rema 1000 Korup og Perleshoppen.dk for de super fine sponsor gaver til ungerne.
Vi glæder os til at se lige så mange glade børn næste år!
Se billeder fra ridelejren 2024 her

Stævne 7.-8. september
Vores sensommer stævne slog de sidste mange års rekorder for flest tilmeldinger. Med hele 114 starter + 16 elevryttere, var det et brag af en weekend. Vi ønsker tillykke til alle med deres placeringer.
Se billeder fra stævnet her

Fællesspisning 16. september
Mandag den 16. september var der fællesspisning på LSR, menuen stod på lasagne både i klassisk form og som vegetar version. Der var godt med besøg i Café LSR.
Vi håber at se flere til hygge og sammenvær til vores næste fællesspisning den 24. oktober kl. 18-19.
Tilmeld dig her!

Aktiviteter i oktober
Støt din rideklub - Dressur kursus 17. oktober
Vi er så heldige at Tine Thrane, har tilbudt at lave et "støt din rideklub dressur kursus" på LSR. Det koster 250 kr./ekvipage for 30 min. at tilmelde sig, pengene går ubeskåret til LSR.
Tine kan undervise på alle niveauer, om du ønsker undervisning i dressur eller program er op til dig. Der er plads til 12 ryttere, vi håber at se så mange som muligt til en hyggelig dag.

Skriv for en dommer kursus 24. oktober
Vi gentager succesen fra sidste år, og afholder igen "skriv for en dommer" kursus med Gunilla Nyman. Tilmelding er åben for alle medlemmer som ikke medlemmer og kurset er gratis. Der vil i forbindelse med kurset være mulighed for at købe mad i Café LSR.
Læs mere om kurset og tilmeld dig her!

Fællesspisning 24. oktober
Torsdag den 24. oktober holder vi endnu en gang fællesspisning på LSR, menuen står på store hjemmelavede sandwich med kylling/bacon eller en vegetar med "schnitzel". Tilmelding senest 22. oktober.
Tilmeld dig her!

Stilling Klubmesterskabsklasserne
Med stævnet den 7-8 september har vi nu afholdt 3. afdeling af klubmesterskabsklasserne i spring, dressur og elevklasserne. Den aktuelles stilling kan ses her Klubmesterskabsklasserne-LSR-2024
Den 4. og sidste afdeling af klubmesterskabsklasserne afholdes i forbindelse med vores julestævne 7-8 december. Hvor vi søndag den 8. december samles til præmieoverrækkelse og fejring af vores klubmestre for 2024.
Mere info følger, se mere om vores stævner her.

Ny hjemmeside og nyt medlemssystem
Vi er godt i gang med at tage vores nye hjemmeside og medlemssystem i brug. De fleste medlemmer har allerede oprettet en profil, så vi fremadrettet kan tilmelde hold, opkræve kontingent, købe facilitetskort og tilmelde aktiviteter via hjemmesiden. Vi mangler stadig en profil for enkelte medlemmer, I kan oprette en profil på hjemmesiden www.lsr-rideklub.dk eller via dette link.

Har I brug for hjælp til oprettelsen eller spørgsmål, må I endelig skrive eller ringe til os.
Mail: kontakt@lsr-rideklub.dk
Louise (formand) - tlf. 6093 7151 mail: Lstromvig@gmail.com
Linda - tlf. 4126 6323

Vi har taget hul på at tilmelde medlemmer det kontingent/facilitetskort, I allerede er aktive på. I vil altså opleve at modtage tilmeldings bekræftelse på mail.
Er I aktive på et hold, vil I i samarbejde med Bente blive tilmeldt det korrekte hold. I vil herefter modtage en tilmeldings bekræftelse og et betalingslink via mail, hvor I skal indtaste betalings oplysninger, sådan at betaling kan foregå automatisk fremadrettet.

OBS. da vi går fra bagudrettet til fremadrettet betaling, vil I opleve to betalinger tæt på hinanden for UV i september og oktober.

Spring/bom v. Frida & Maria - Vi takker af for udendørs spring
Frida Munk Lassen og Maria Stentebjerg har besøgt os hver mandag på vores udendørs springbane, de sidste mange måneder. Sidste udendørs undervisning er 30. september ved Maria. Vi siger tak til alle de ryttere der lagde vejen forbi, til en gang hyggelig bom/springtræning. Men det betyder ikke vi siger farvel til Frida og Maria, vi arbejder på at finde en løsning, så I i indendørssæsonen fortsat har mulighed for at få undervisning hos dem. Mere info følger.

Hjælp til at sætte spring materiale ind
Vores udendørssæson er ved at nå vejsende for 2024. Vi vil derfor gerne bede vores springryttere og andre medlemmer om hjælp, til at få flyttet vores spring materiale fra springbanen og inde i ridehallen.
Det gør vi lørdag den 5. oktober kl. 15:00. Der vil være en tår at drikke bagefter som tak for hjælpen.

Job opslag!
Vi har fra den 1. oktober, et ledigt rengøringsjob til 3 timer pr. uge.
Se job opslaget her.

TAK !!
Vi i bestyrelsen vil gerne sige tak for en god sommer, med en masse god opbakning til vores arrangementer.
Vi håber på en lige så god efterårssæson, når vi rykker sammen indenfor i ridehallen og rytterstuen.

Langesø-Egnens Rideklub